Zapisz się

HaxBall

HaxBall

Unikatowe połączenie piłki nożnej i air hockeya w postaci wieloosobowej gry przeglądarkowej. Rywalizujący gracze mają za zadanie trafiać krążkiem do bramki przeciwnika, broniąc równocześnie dostępu do własnej. Wygrywa zespół z większą liczbą bramek na koniec czasu. To prosta i niezwykle wciągająca zabawa, w której kluczem do wygranej jest współpraca między zawodnikami z jednej ekipy.

  • 3vs3
  • PC
  • 5 OSÓB / TEAM
  • 1. Ogólne
    • 1) Gotowość do gry
      • a) Każdy Zawodnik biorący udział w Business Esports League musi dołączyć do serwera Discord.
      • b) Dni i godziny spotkań dla danego etapu podane zostaną w tabeli lub drabince na stronie toornament.com.
      • c) Do 10 minut przed rozpoczęciem meczu obaj Zawodnicy muszą być dostępny na serwerze Discord oraz stworzyć pokój na stronie haxball.com opatrzony hasłem i podać je do wiadomości drużyny przeciwnej.
      • d) Jeżeli do momentu rozpoczęcia spotkania żaden z Zawodników drużyny przeciwnej nie będzie obecny na odpowiednim kanale Discord to należy o tym fakcie poinformować Administratora.
      • e) Od momentu poinformowania Administratora, nieobecna Drużyna będzie miała 15 minut na to, aby pojawić się na Discord. W innym wypadku mecz zakończy się na korzyść obecnej Drużyny.
    • 2) Remis. W przypadku wyniku remisowego dla spotkania, należy rozpocząć ponownie grę od stanu 0-0, aż do strzelenia pierwszej bramki, która określi zwycięzcę spotkania.
    • 3) Zapis wyniku meczu. Po zakończonym spotkaniu, jego zwycięzca ma obowiązek:
      • a) wykonania zrzutów ekranu (tzw. “screenshot”) lub zdjęć końcowego wyniku oraz przechowywanie ich przez 24 godziny;
      • b) przekazania wyniku spotkania Administratorowi lub wpisanie go samodzielnie na stronie toornament.com;
      • c) Administrator może poprosić Drużynę o nagranie całego spotkania lub highlightów pomeczowych, uprzednio wyjaśniając w jaki sposób to zrobić i jaki jest tego cel.
    • 4) Nagminne i celowe pauzowanie gry nie jest dozwolone i może doprowadzić do ukarania Drużyny.
  • 2. System rozgrywek
    • System rozgrywek (ilość kolejek, schemat turniejowy, wielkość grup, ilość map w pojedynczym spotkaniu) zależy bezpośrednio od ilości Drużyn biorących udział. Organizator po zakończonej rejestracji poda komplet informacji o systemie rozgrywek.
  • 3. Ustawienia rozgrywki
    • Wszystkie mecze w ramach BE League rozgrywane będą w oparciu o poniższe ustawienia:
      • 1) Wszyscy Zawodnicy muszą korzystać z ustawień meczu przewidzianych w regulaminie. Jeżeli mecz rozpocznie się i będzie trwać, a błędne ustawienia nie zostaną zgłoszone przeciwnikowi oraz Administratorowi, to mecz jest kontynuowany i nie będzie można żądać powtórki meczu lub walkowera.
      • 2) Stadion: Classic,
      • 3) Time limit: 7 minut,
      • 4) Score limit: brak.
  • 4. System awansu i punktacji
    • 1) Obowiązująca punktacja dla I etapu:
      • a) mecze rozgrywane są w systemie BO3 (best of three);
      • b) zwycięstwo - 3 punkty;
      • c) przegrana - 0 punktów.
      • d) w przypadku takiej samej ilości punktów dla I etapu grupowego decyduje:
      • e) stosunek wygranych rund do przegranych;
      • f) wynik meczu bezpośredniego.
      • g) mecze mogą zakończyć się jednym z dwóch wyników: 2:1 lub 2:0.
    • 2) Obowiązujący system awansu dla II etapu w drabince play-off:
      • a) mecze rozgrywane są w systemie BO5 (best of five)
      • b) mecze w drabince play-off zakończyć mogą się jednym z trzech wyników: 3:2, 3:1 lub 3:0.

#justbeleague

Social Media

Bądź z nami na bieżąco

PARTNERZY

GRAMY W JEDNEJ DRUŻYNIE