Zapisz się

FIFA 21

FIFA 21

Kultowa symulacja piłki nożnej wydawana od 1993 roku. Gra oferuje dostęp do setek licencjonowanych drużyn z całego świata z aktualnymi składami, a także specjalny tryb FIFA Ultimate Team, polegający na składaniu własnej ekipy za pomocą kart zawodników.

  • 3vs3
  • Playstation 4
  • 5 OSÓB / TEAM
  • 1. Ogólne
    • 1) Gotowość do gry:
      • a) Każdy Zawodnik biorący udział w Business Esports League musi dołączyć do serwera Discord.
      • b) Dni i godziny spotkań dla danego etapu podane zostaną w tabeli lub drabince na stronie toornament.com.
      • c) Do 10 minut przed rozpoczęciem meczu obaj Zawodnicy muszą zaakceptować lub wysłać do przeciwnika zaproszenie do znajomych/meczu na PSN.
      • d) Jeżeli do momentu rozpoczęcia spotkania jeden z Zawodników nie zaakceptuje oraz nie wyśle zaproszenia do znajomych na PSN to należy o tym fakcie poinformować Administratora.
      • e) Od momentu poinformowania Administratora, nieobecny Zawodnik będzie miał 15 minut na to, aby jeszcze przyjąć zaproszenie do znajomych/meczu. W innym wypadku mecz zakończy się na korzyść obecnego Zawodnika.
    • 2) Remis
      • W przypadku wyniku remisowego dla spotkania, należy rozpocząć ponownie grę tymi samymi drużynami od stanu 0-0, aż do strzelenia pierwszej bramki, która określi zwycięzcę spotkania.
    • 3) Zapis wyniku meczu
      • Po zakończonym spotkaniu, jego zwycięzca ma obowiązek:
        • a) wykonania zrzutów ekranu (tzw. “screenshot”) lub zdjęć końcowego wyniku oraz przechowywanie ich przez 24 godziny;
        • b) przekazania wyniku spotkania Administratorowi lub wpisanie go samodzielnie na stronie toornament.com;
        • c) Administrator może poprosić Zawodnika o nagranie całego spotkania lub highlightów pomeczowych, uprzednio wyjaśniając w jaki sposób to zrobić i jaki jest tego cel.
    • 4) Nagminne i celowe pauzowanie gry nie jest dozwolone i może doprowadzić do ukarania Zawodnika.
  • 2. System rozgrywek
    • System rozgrywek (ilość kolejek, schemat turniejowy, wielkość grup, ilość map w pojedynczym spotkaniu) zależy bezpośrednio od ilości Drużyn biorących udział. Organizator po zakończonej rejestracji poda komplet informacji o systemie rozgrywek.
  • 3. Ustawienia rozgrywki
    • Wszystkie mecze w ramach BE League rozgrywane będą w oparciu o poniższe ustawienia:
      • 1) Wybór drużyny w grze:
        • a) Mecze rozgrywane są drużynami klubowymi oraz narodowymi (oprócz Klasycznej i Światowej XI, MLS AllStar oraz reprezentacji kobiecych, Adidas. AllStar).
        • b) Każdy z Zawodników może wybrać dowolną drużynę w grze, natomiast dla meczów rozgrywanych w systemie BO3 musi grać tą samą przez wszystkie spotkania dla danej rundy.
        • c) Istnieje możliwość wyboru tych samych drużyn przez obu Zawodników, w takiej sytuacji Zawodnik grający “na wyjeździe” musi wybrać koszulki wyjazdowe.
      • 2) Ustawienia meczu
        • Wszyscy Zawodnicy muszą korzystać z ustawień meczu przewidzianych w regulaminie. Jeżeli mecz rozpocznie się i będzie trwać 15 minut (czasu gry), a błędne ustawienia nie zostaną zgłoszone przeciwnikowi oraz Administratorowi, to mecz jest kontynuowany i nie będzie można żądać powtórki meczu lub walkowera.
          • a) Tryb gry: Kick-off (mecz towarzyski)
          • b) Długość połowy: 6 minut
          • c) Poziom trudności: Klasa światowa
          • d) Szybkość: Normalna
          • e) Kondycja: Domyślna
          • f) Kontuzje: Włączone
          • g) Spalone: Włączone
          • h) Kartki Włączone
          • i) Dostępne zmiany: 3 - wyłącznie podczas przerwy w meczu
  • 4. Warunki techniczne
    • Każdy Zawodnik przez cały czas trwania Business Esports League musi spełniać poniższe wymagania:
      • 1) Sprzętowe
        • a) gra FIFA 21 na PlayStation 4,
        • b) konsola PlayStation 4 wraz z kontrolerem,
        • c) konto w Playstation Network (PSN),
        • d) subskrypcja (członkostwo) w PlayStation Plus
      • 2) Łącze internetowe
        • a) W celu poprawy jakości połączenia oraz uniknięcia problemów uczestnik powinien otworzyć sugerowane przez EA Sports porty w swoim modemie.
        • b) Każdy Zawodnik jest odpowiedzialny za swoje połączenie z Internetem, które musi spełniać sugerowane minimalne wymagania.
        • c) Sugerowane minimalne wymagania:
          • i. Prędkość pobierania: 20 Mb/s,
          • ii. Prędkość wysyłania: 10 Mb/s,
          • iii. Ping: 60 ms.
        • d) W razie wystąpienia problemów z łączem internetowym lub lagów, należy zatrzymać rozgrywkę podczas stałego fragmentu gry i niezwłocznie poinformować o tym fakcie przeciwnika oraz Administratora, w celu poprawy jakości połączenia.
        • e) Administrator może poprosić o wykonanie przez Zawodników pomiaru szybkości łącza poprzez test w panelu Ustawienia->Sieć na konsoli.
        • f) Jeżeli pomiar szybkości łącza wskazuje niższe parametry niż te przewidziane jako sugerowane minimalnie wymagania to Administrator może wziąć wynik testu pod uwagę w razie zgłoszonego Protestu.
    • W przypadku, gdy Zawodnik nie poinformuje o wystąpieniu problemu przeciwnika oraz Administratora to po przegranym meczu nie będzie mógł ubiegać się o powtórkę meczu lub walkowera.

#justbeleague

Social Media

Bądź z nami na bieżąco

PARTNERZY

GRAMY W JEDNEJ DRUŻYNIE