Zapisz się

Counter-Strike: Global Offensive

Counter-Strike: Global Offensive

Król strzelanek z 20-letnią tradycją. Gra w trybie turniejowym stawia przeciwko sobie dwie drużyny wcielające się w role terrorystów i antyterrorystów, których celem jest wygranie 16 rund. Te zdobywa się za eliminację wszystkich przeciwników, podłożenie i doprowadzenie do wysadzenia ładunku wybuchowego (terroryści) lub jego rozbrojenie (antyterroryści). W lutym 2020 roku padł rekord – w Counter-Strike’a na przestrzeni miesiąca zagrały 24 miliony graczy.

  • 5vs5
  • PC
  • 9 OSÓB / TEAM
  • 1. Gotowość do gry
    • 1) Komunikacja przedmeczowa - poza wymienionymi w instrukcji poniżej punktami każdy Kapitan Drużyny oraz Zawodnicy Drużyny muszą dołączyć do serwera Discord wskazanego przez Organizatora.
    • 2) Dołączenie do pokoju meczowego na toornament.com
      • a) Wszyscy zgłoszeni Zawodnicy mają możliwość dołączenia do pokoju meczowego na stronie toornament.com, a co najmniej jeden Zawodnik z każdej Drużyny ma obowiązek dołączyć do pokoju meczowego na stronie toornament.com;
      • b) Pokój meczowy, czyli Lobby znaleźć można na stronie toornament.com w zakładce Moje mecze, a następnie wybrać interesujący Zawodnika mecz w Nadchodzące mecze;
      • c) Po wybraniu meczu widnieć będzie Lobby, na którym następuje banowanie map oraz podanie serwera gry przez Administratora;
      • d) Wymagana jest obecność co najmniej jednego Zawodnika z każdej Drużyny biorącej udział w meczu.
    • 3) Banowanie map oraz wybór strony
      • a) Pula map:
        • i. de_inferno,
        • ii. de_mirage,
        • iii. de_cache,
        • iv. de_overpass,
        • v. de_dust2,
        • vi. de_train,
        • vii. de_nuke,
      • b) Banowanie dla I etapu grupowego
        • i. Mecze dla I etapu rozgrywane są w systemie BO1 (best of one);
        • ii. Drużyna będąca na dzień rozgrywania meczu wyżej w tabeli rozpoczyna banowanie map;
        • iii. Banowanie odbywa się następująco:
          • Drużyna A – BAN,
          • Drużyna B – BAN,
          • Drużyna A – BAN,
          • Drużyna B – BAN,
          • Drużyna A – BAN,
          • Drużyna B - wybiera mapę,
          • Drużyna A - wybiera stronę,
      • c) Banowanie dla II etapu play-off:
        • i. Mecze dla II etapu rozgrywane są w systemie BO3 (best of three);
        • ii. Drużyna będąca wyżej / po lewej stronie na toornament.com rozpoczyna banowanie map;
        • iii. Banowanie odbywa się następująco:
          • Drużyna A – BAN,
          • Drużyna B - BAN
          • Drużyna A - BAN
          • Drużyna B - BAN
          • Drużyna A - wybiera mapę
          • Drużyna B - wybiera stronę na mapie Drużyny A
          • Drużyna B - wybiera mapę
          • Drużyna A - wybiera stronę na mapie Drużyny B
          • Pozostała mapa pozostaje jako decydująca (Decider) w przypadku remisu.
    • 4) Sprawdzenie poprawności konta gry
      • a) Po dołączeniu na podany przez Administratora serwer gry, Zawodnicy obu Drużyn zobowiązani są do sprawdzenia zawodników pod względem poprawności kont gier i mają na to czas maksymalnie 5 minut od połączenia się wszystkich Zawodników;
      • b) W sytuacji, gdy któryś z zawodników drużyny przeciwnej nie będzie w drużynie i/ lub będzie posiadał złe konto gry należy poinformować o tym drużynę przeciwną przed rozpoczęciem gry i zrobić screena przedstawiającego przekazanie informacji drużynie Jeżeli drużyna przeciwna zignoruje uwagi i/ lub nie będzie chciała zmienić gracza należy zrobić screena zaistniałej sytuacji i złożyć do administratora protest. Protest rozpatrywany jest niezwłocznie przez przedstawiciela Organizatora, którego decyzja jest ostateczna;
      • c) Jeżeli Drużyna nie poinformuje drużyny przeciwnej o sytuacji, o której mowa w ust. 1.4.2. powyżej, nie będzie mogła ubiegać się na późniejszym etapie rozgrywek o powtórkę meczu lub walkowera. Drużyna, której dotyczyła sytuacja może zostać jedynie ukarana punktami karnymi.
  • 2. Przebieg i ustawienia meczu
    • 1) Po zbanowanych mapach, Drużyny mają czas maksymalnie 10 minut na połączenie się z serwerem gry, od momentu przesłania adresu IP oraz hasła przez Administratora.
    • 2) W przypadku problemów związanych z połączeniem się przez gracza na serwer, Drużyna może skorzystać z przyznanej im przerwy, w tym celu należy rozpocząć mecz i na samym początku wykorzystać pauze.
    • 3) Za zgodą drużyny przeciwnej, czas oczekiwania na połączenie się brakującego Zawodnika może zostać wydłużony. W tym celu należy napisać na czacie w grze, ile Drużyna przeciwna daje dodatkowego czasu. Wydłużony czas przez Drużynę przeciwną jest ostatecznym.
    • 4) Mecz może rozpocząć się wyłącznie w kompletnym 5-osobowym składzie Drużyny.
    • 5) Jeżeli drużyna nie posiada zawodnika rezerwowego, a mecz trwa dłużej niż dwie (2) rundy, to Drużyna może dokończyć mecz w 4 osoby.
    • 6) W trakcie meczu jest możliwa zmiana Zawodnika jedynie ze względu na problemy z połączeniem lub sprzętem Zawodnika.
    • 7) Wszystkie spotkania odbywają się na serwerach wskazanych przez Administratora.
    • 8) Wszystkie serwery zostaną dostarczone przez Organizatora, będą zlokalizowane na terenie Polski oraz będą posiadały tickrate 128.
    • 9) Każdy zawodnik biorący udział w meczu ma obowiązek nagrywania dem oraz ich przechowania przez 48 godzin po zakończeniu spotkania. Dema muszą być nazywane nickiem gracza oraz opatrzone datą rozegrania meczu. Aby rozpocząć nagrywanie dem należy w konsoli wpisać komendę "record xxx", gdzie xxx to nazwa dema. Nie polecamy używania znaków specjalnych w nazwie.
    • 10) Od momentu zakończenia meczu, przeciwnicy mają 10 minut na poproszenie o demo maksymalnie od dwóch zawodników, które muszą zostać dostarczone w przeciągu 24 godzin od wystosowania prośby. Prośbę wystosować trzeba do Administratora, który przekazuje informację do Kapitana Drużyny przeciwnej.
    • 11) Czas pauzy dla każdej z Drużyn wynosi łącznie 5 minut na każdą ze stron (CT/T).
    • 12) W przypadku remisu (15:15) rozgrywana jest dogrywka w systemie MR3 z funduszem 10000.
  • 3. System rozgrywek
    • 1) System rozgrywek (ilość kolejek, schemat turniejowy, wielkość grup, ilość map w pojedynczym spotkaniu) zależy bezpośrednio od ilości Drużyn biorących udział. Organizator po zakończonej rejestracji poda komplet informacji o systemie rozgrywek.
  • 4. System awansu i punktacji
    • 1) Obowiązująca punktacja dla I etapu:
      • a) mecze rozgrywane są w systemie BO1 (best of one);
        • i. zwycięstwo - 3 punkty;
        • ii. przegrana - 0 punktów.
      • b) w przypadku takiej samej ilości punktów dla I etapu grupowego decyduje:
        • i. stosunek wygranych rund do przegranych;
        • ii. wynik meczu bezpośredniego.
    • 2) Obowiązujący system awansu dla II etapu w drabince play-off:
      • a) mecze rozgrywane są w systemie BO3 (best of three);
      • b) mecze w drabince play-off zakończyć mogą się jednym z dwóch wyników: 2:0 lub 2:1.
  • 5. Obserwator
    • 1) Administrator ma prawo być w roli obserwatora podczas meczu, bez podania powodu.
    • 2) Administratorzy posługują się następującymi steamID: STEAM_0:0:8925922 - sprawdź.
    • 3) Zawodnik dodany do Drużyny może być na serwerze obserwatorem jako “coach” wyłącznie za zgodą obu Drużyn biorących udział w meczu

#justbeleague

Social Media

Bądź z nami na bieżąco

PARTNERZY

GRAMY W JEDNEJ DRUŻYNIE